Okres świadczenia usług
Okres świadczenia usług DJI Care Enterprise Basic lub DJI Care Enterprise Plus wynosi 12 miesięcy.
Okres objęty usługą DJI Care Enterprise Basic (plan 2-letni) wynosi 24 miesiące.
Wchodzi w życie o godzinie 0:00 w dniu rozpoczęcia i wygasa o godzinie 24:00 w dniu wygaśnięcia określonym w umowie o świadczenie usług. Możesz sprawdzić datę rozpoczęcia umowy serwisowej na < stronie internetowej planów serwisowych DJI>.2. Opis usługi
DJI Care Enterprise Basic
W przypadku przypadkowego uszkodzenia produktów DJI Enterprise podczas normalnego użytkowania i działania w okresie objętym gwarancją oferowane są dwie wymiany, a każda wymiana kosztuje niewielką dodatkową opłatę. Ponadto udzielana jest oficjalna gwarancja na objęte komponenty w okresie ważności planu serwisowego.DJI Care Enterprise Plus
W okresie serwisowym DJI Care Enterprise Plus, w przypadku przypadkowego uszkodzenia produktu DJI Enterprise podczas normalnej pracy, opłaty za naprawę i koszty robocizny poniesione w ramach kwoty ubezpieczenia zostaną pokryte przez DJI, pod warunkiem, że produkt zostanie zwrócony do DJI lub oficjalnego autoryzowanego centrum napraw DJI w okresie serwisowym.
Wszelkie opłaty za naprawę powstałe w związku z uszkodzeniami, które nie są objęte usługą DJI Care Enterprise Plus, zostaną poniesione przez Ciebie lub pokryte przez dowolną zakupioną usługę obejmującą szkody.
Dodatkowo możesz także skorzystać z usługi wymiany DJI, decydując się na odliczenie opłaty odpowiadającej opłatom za naprawę od kwoty ubezpieczenia, a następnie złożenie wniosku o naprawę zgodnie z odpowiednią procedurą i wysłanie odpowiednich komponentów z powrotem do DJI.DJI Care Enterprise Basic (plan 2-letni)
W przypadku przypadkowego uszkodzenia produktów DJI Enterprise podczas normalnego użytkowania i działania w okresie objętym gwarancją oferowane są maksymalnie cztery wymiany po uiszczeniu określonej opłaty za usługę wymiany. Dodatkowo udzielana jest oficjalna gwarancja na objęte komponenty w okresie ważności planu serwisowego.Uwagi:
(1) Dostarczone urządzenie zamienne ma taką samą wydajność i niezawodność jak nowy produkt.
(2) Dla Zenmuse XT S, Zenmuse XT i Zenmuse XT2 dostępne są wyłącznie usługi naprawy. Usługi wymiany są obecnie niedostępne dla tego urządzenia.
(3) W przypadku Matrice 350 RTK dwie baterie można wymienić bezpłatnie w ciągu jednego roku, jeśli zakupiono i zabezpieczono DJI Care Enterprise Plus.
(4) Z bezpłatnej usługi serwisowej można korzystać w okresie objętym planem serwisowym DJI Care Enterprise.
Następujące produkty mogą korzystać ze standardowej usługi serwisowej po zakupie i powiązaniu DJI Care Enterprise Basic: Matrice 30, Matrice 30T, DJI Mavic 3E, DJI Mavic 3T i DJI Mavic 3M.
Następujące produkty mogą korzystać z dwóch standardowych usług serwisowych w przypadku zakupu i korzystania z DJI Care Enterprise Basic (plan 2-letni): DJI Mavic 3E, DJI Mavic 3T i DJI Mavic 3M.
Następujące produkty mogą korzystać ze standardowej usługi serwisowej po zakupie i powiązaniu DJI Care Enterprise Plus: Matrice 30, Matrice 30T, DJI Mavic 3E, DJI Mavic 3T i DJI Mavic 3M, Matrice 350 RTK i Matrice 30T Dock Version.
* Jednorazowa konserwacja podstawowa w Japonii i usługa konserwacji nie jest dostępna w Hongkongu (SAR), Korei Południowej i Meksyku.
W przypadku objętych usługą części i metod konserwacji w ramach standardowej usługi serwisowej DJI zastrzega sobie prawo do ostatecznej interpretacji.
3. Komponenty objęte zakresem usługi wymiany świadczonej przez DJI Care Enterprise Basic, DJI Care Enterprise Basic (plan 2-letni) oraz zakres usługi naprawy świadczonej przez DJI Care Enterprise Plus przedstawiono poniżej: (
1) Matrice 200 (Matrice 200 V2), Matrice 600 Pro: korpus samolotu i śmigła;
(2) Matrice 210, Matrice 210 RTK: korpus drona, śmigła, zewnętrzny GPS, pojedyncze złącze przegubu skierowanego w górę i podwójne złącze przegubu skierowanego w dół;
(3) Matrice 210 V2, Matrice 210 RTK V2: korpus drona, śmigła, pojedyncze złącze przegubu skierowanego w górę i podwójne złącze przegubu skierowanego w dół;
(4) Matrice 300 RTK: korpus statku powietrznego, śmigła, pojedyncze złącze przegubu skierowanego w górę, pojedyncze złącze przegubu skierowanego w dół i podwójne złącza przegubu skierowanego w dół;
(5) Phantom 4 RTK, P4 Multispectral: korpus drona, gimbal, akumulator i śmigła;
(6) Seria Mavic 2 Enterprise: korpus drona, związany gimbal i kamera, akumulator i śmigła;
(7) Zenmuse X5S, Zenmuse Z30, Zenmuse XT S, Zenmuse XT, Zenmuse XT2, Zenmuse H20, Zenmuse H20T, Zenmuse P1, Zenmuse H20N: gimbal i kamera (w tym obiektyw);
(8) Mavic 2 Enterprise Advanced: korpus drona, gimbal i kamera, akumulator, śmigła, reflektor M2EA, głośnik M2EA i sygnalizator M2EA;
(9) Moduł M2EA RTK: moduł M2EA RTK;
(10) Zenmuse L1, Zenmuse L2: gimbal, lidar, kamera i precyzyjny moduł nawigacji inercyjnej;
(11) Matrice 30, Matrice 30T: korpus drona, związany gimbal i kamera, śmigła, DJI RC Plus i inteligentna stacja akumulatorów;
(12) DJI Mavic 3E, DJI Mavic 3T: korpus drona, związany gimbal i kamera, akumulator, śmigła i DJI RC Pro Enterprise;
(13) DJI Mavic 3M: korpus drona, związany gimbal i kamera, akumulator, śmigła, DJI RC Pro Enterprise i moduł RTK;
(14) Matrice 350 RTK: dron, śmigła, pojedyncze złącze gimbala skierowane w górę, pojedyncze złącze gimbala skierowane w dół, podwójne złącze gimbala skierowane w dół, DJI RC Plus i inteligentna stacja akumulatorów (dwa akumulatory można wymienić bezpłatnie w ciągu jednego roku, jeśli DJI Care Enterprise Plus jest kupowany i związany);
(15) Wersja dokująca Matrice 30T: korpus drona, związany gimbal i kamera oraz śmigła.
Ilość objętych komponentów wymienionych powyżej: śmigło (para) x2, inne komponenty x1.
Poniżej przedstawiono zakres oficjalnego serwisu gwarancyjnego DJI Care Enterprise Basic i DJI Care Enterprise Basic (plan 2-letni):
(1)Matrice 200, Matrice 200 V2: korpus drona, system kontrolera lotu, moduł FPV, układ napędowy ( z wyłączeniem śmigieł i płyt montażowych śmigieł);
(2) Matrice 210: korpus statku powietrznego, system kontrolera lotu, moduł FPV, układ napędowy (bez śmigieł i płyt montażowych śmigieł), zestaw GPS (bez wspornika montażowego), pojedyncze złącze skierowane w górę i podwójne złącze gimbala skierowane w dół;
(3) Matrice 210 RTK: korpus statku powietrznego, system kontrolera lotu, moduł FPV, układ napędowy (bez śmigieł i płyt montażowych śmigieł), antena D-RTK, procesor D-RTK, zestaw GPS (bez wspornika montażowego), pojedyncze złącze przegubu skierowanego w górę i podwójne złącza gimbala skierowane w dół;
(4) Matrice 210 V2: korpus statku powietrznego, system kontrolera lotu, moduł FPV, układ napędowy (z wyłączeniem śmigieł i płyt montażowych śmigieł), pojedyncze skierowane w górę złącze przegubu Cardana i podwójne skierowane w dół złącze przegubu Cardana;
(5) Matrice 210 RTK V2: korpus drona, system kontrolera lotu, moduł FPV, układ napędowy (bez śmigieł i płyt montażowych śmigieł), antena D-RTK 2 (bez wspornika montażowego), pojedyncze złącze przegubu skierowanego w górę i podwójne złącza przegubu skierowanego w dół ;
(6) Matrice 300 RTK: korpus statku powietrznego, system kontrolera lotu, układ napędowy (z wyłączeniem śmigieł) i antena (antena nadawcza i antena D-RTK), pojedyncze złącze przegubu skierowanego w górę, pojedyncze złącze przegubu skierowanego w dół i podwójne złącza przegubu skierowanego w dół;
(7) Phantom 4 RTK, P4 Multispectral: korpus statku powietrznego, gimbal i kamera, system wizyjny i układ napędowy (z wyłączeniem śmigieł);
(8) Seria Mavic 2 Enterprise: główny kontroler, system wizyjny, gimbal i kamera oraz układ napędowy (z wyłączeniem śmigieł);
(9) Zenmuse Z30, Zenmuse X5S, Zenmuse H20, Zenmuse H20T, Zenmuse P1, Zenmuse H20N: gimbal i kamera (w tym obiektyw) (Obiektyw: wydłużony tylko okres gwarancji, zamiast liczby przesłon obiektywu);
(10) Mavic 2 Enterprise Advanced: główny kontroler, system wizyjny, gimbal i kamera oraz układ napędowy (z wyłączeniem śmigieł), M2EA Spotlight, M2EA Speaker i M2EA Beacon;
(11) Moduł M2EA RTK: moduł M2EA RTK;
(12) Zenmuse L1: gimbal, lidar, kamera i precyzyjny moduł nawigacji inercyjnej;
(13) Matrice 30, Matrice 30T: korpus drona, związany gimbal i kamera, system kontrolera lotu, układ napędowy (z wyłączeniem śmigieł), anteny (antena transmisyjna i antena D-RTK), DJI RC Plus i inteligentna stacja akumulatorów;
(14) DJI Mavic 3E: główny kontroler, system wizyjny, gimbal i kamera, układ napędowy (z wyłączeniem śmigieł) i DJI RC Pro Enterprise (obiektyw: przedłużony tylko okres gwarancji, zamiast liczby przesłon obiektywu);
(15) DJI Mavic 3T: główny kontroler, system wizyjny, gimbal i kamera, układ napędowy (bez śmigieł) oraz DJI RC Pro Enterprise;
(16) DJI Mavic 3M: główny kontroler, system wizyjny, gimbal i kamera, układ napędowy (z wyłączeniem śmigieł), DJI RC Pro Enterprise i moduł RTK (obiektyw: przedłużony tylko okres gwarancji, zamiast liczby przesłon obiektywu) ;
(17) Matrice 350 RTK: korpus drona, system kontrolera lotu, układ napędowy (z wyłączeniem śmigieł) i antena (antena nadawcza i antena D-RTK), pojedyncze złącze przegubu skierowanego w górę, pojedyncze złącze przegubu skierowanego w dół, podwójne złącze przegubu skierowanego w dół, DJI RC Plus oraz inteligentna stacja akumulatorowa;
(18)Zenmuse L2: gimbal, lidar, kamera i moduł nawigacji inercyjnej o wysokiej precyzji (obiektyw: przedłużony tylko okres gwarancji, a nie liczba przesłon obiektywu).
Uwagi:
(1)Proszę odesłać objęte gwarancją komponenty wymienione powyżej.W przeciwnym razie DJI ma prawo zażądać od Ciebie odesłania takich komponentów lub odrzucić Twoje zgłoszenie serwisowe DJI Care Enterprise. Żaden komponent, który nie zostanie odesłany, nie będzie objęty usługami DJI Care Enterprise. Proszę nie odsyłać żadnych komponentów osobno lub komponentów, które nie są standardowo dostarczane przez DJI, w tym między innymi śmigła, akumulatora, zewnętrznego GPS, pojedynczego złącza gimbala skierowanego w górę, podwójnego złącza gimbala skierowanego w dół i pojedynczego obiektywu. DJI ma prawo odrzucić Twoje zgłoszenie serwisowe DJI Care Enterprise, jeśli odeślesz komponenty osobno lub komponenty, które nie są standardowo dostarczane przez DJI. Prosimy nie odsyłać ładowarki ani innych części, które nie są objęte gwarancją. Wszelkie związane z tym wydatki, a także ryzyko i odpowiedzialność powstałe w wyniku takiego działania będą ponoszone wyłącznie przez Ciebie.
(2) W przypadku modeli dronów zawierających części zawierające baterię możesz zdecydować, czy odesłać baterię, jeśli działa normalnie. Jeśli odeślesz baterię, DJI dostarczy Ci nową w ramach usługi wymiany; jeśli bateria nie zostanie odesłana, DJI nie zapewni wymiany baterii w trakcie serwisu. Jeśli Twoja firma kurierska odmówi dostarczenia baterii ze względu na jej poważnie uszkodzony stan, możesz skontaktować się z DJI i udostępnić zdjęcia lub filmy przedstawiające baterię bez konieczności odsyłania uszkodzonej baterii. Po weryfikacji DJI dostarczy Ci nową baterię jako zamiennik produktu.
4. Opłaty za usługę
(1)Opłata za wymianę i kwota ochrony
Aby uzyskać szczegółowe informacje, zobacz „Ⅱ. Opłata zastępcza i kwota ochrony” Warunków.
(2) Opłaty za wysyłkę i podatki
Wszelkie opłaty za przesyłkę w obie strony powstałe w kraju lub regionie, dla którego chcesz skorzystać z usługi DJI Care Enterprise, zostaną pokryte przez DJI.
Jeśli chcesz odesłać swój produkt za granicę lub między regionami, musisz najpierw uzyskać zgodę DJI, a wszelkie opłaty, odprawy celne, koszty wysyłki i inne zostaną poniesione przez Ciebie.
DJI ma prawo odmówić świadczenia tej usługi, jeśli którekolwiek z powyższych kryteriów nie zostanie spełnione.