DJI Care Enterprise został stworzony specjalnie, aby zapewnić kompleksową ochronę produktów DJI Enterprise. Oferuje opcje opieki z nieograniczoną liczbą wymian lub bezpłatne usługi naprawy przypadkowych uszkodzeń, takich jak awarie, utrata zalania lub zakłócenia sygnału. Ta skuteczna i kompleksowa usługa ochrony przed wypadkami zapewnia większy spokój ducha całej Twojej flocie DJI.
Chcesz mieć możliwie najwyższą ochronę i opiekę DJI Care Enterprise? Założenie i zasady działania opiszę poniżej na przykładzie zakupu DJI Matrice 30.
-
- Kupujesz np. DJI Matrice 30 z DJI Care Enterprise Basic (pakiet DJI Care Enterprise Basic jest standardowo w zestawie producenta)
- Po rozpakowaniu nowego produktu bardzo ważne jest szybkie powiązanie konta DJI i pilota z dronem. Niezastosowanie się do tego spowoduje brak możliwości sporządzenia raportu o odlocie statku powietrznego w przypadku zdarzenia związanego z lotem, a w związku z tym nie będziesz mógł skorzystać z opieki DJI Care Enterprise Flyaway jeśli zajdzie taka potrzeba. Link jak to zrobić tutaj.
- Dokupujesz podniesienie opieki do DJI Care Enterprise Plus, czyli DJI Care Enterprise Plus Upgrade za 1796 zł brutto dla DJI Matrice 30
- Jeżeli chcesz możesz przedłużyć o kolejny rok kupując DJI Care Enterprise Plus Renew 4 932 zł brutto dla DJI Matrice 30
- Jeśli doszło do szkody możesz korzystać z DJI Care Enterprise Plus wielokrotnie, bez limitów napraw, nie płacisz też za naprawy. Kwota napraw w DJI Care Enterprise Plus jest do wartości 7700 Euro w przypadku DJI Matrice 30. Uwaga: kwota ubezpieczenia jest w przybliżeniu równa rynkowej cenie orientacyjnej części objętych DJI Care Enterprise Plus. W przypadku różnicy między rynkową ceną orientacyjną, a kwotą ubezpieczenia, kwota opieki 7700 Euro będzie miała pierwszeństwo.
- Jeżeli doszło do utraty drona i nie możesz go odzyskać np. utrata zasięgu lub wpadł do zbiornika wodnego i nie możesz go wyłowić, wówczas musisz przesłać raport z logów do DJI i jeśli uzyskasz zgodę producenta, opłacasz (1894 Euro w przypadku DJI Matrice 30) usługę DJI Care Enterprise Flyaway i dostajesz nowego drona.
- Z opieki DJI Care Enterprise Flyaway możesz skorzystać WYŁĄCZNIE jako posiadacz wcześniej aktywnego DJI Care Enterprise Plus, warunkiem zadziałania DJI Care Enterprise Flyaway jest wcześniejsze (przed utratą drona) powiązanie radia sterującego z dronem o czym pisałem w punkcie 2.
Jakie są podstawowe różnice pomiędzy DJI Care Enterprise Basic a DJI Care Enterprise Plus? Co daje DJI Care Flyaway Coverage?
Nazwa | DJI Care Enterprise Basic | DJI Care Enterprise Plus |
Dzielenie ubezpieczenia na inne drony we flocie | Niedostępne | Dostępne |
Ilość wymian | 2 razy | Bez limitu |
Opłata za naprawę | Po niskiej cenie zgodnej z tabelą opłat dostarczanej przy zakupie opieki DJI Care | Darmowa |
Możliwość rozszerzenia o kolejny rok opieki DJI Care | Tak – DJI Care Enterprise Basic Renew | Tak – DJI Care Enterprise Basic Renew |
DJI Care Flyaway Coverage jest idealnym rozwiązaniem dla osób latających w ekstremalnie trudnych warunkach terenowych i pogodowych. Dla osób posiadających aktywną usługę DJI Care Enterprise Plus jest dostępna opcja dokupienia DJI Care Flyaway Coverage. Jeśli Twój dron odleciał i nie wrócił, utknął w niedostępnym miejscu lub utonął w wodzie w okresie ważności DJI Care Enterprise Plus, to możesz otrzymać od DJI nowy, w pełni działający produkt po przejściu procedury serwisowej i uiszczeniu opłaty za usługę. Warunkiem jest wcześniejsze posaidanie połączonego radia RC z dronem i kontem DJI.
Gdzie kupić DJI Care Plus? Nie ma ich w sklepie.
Opieka DJI Care Enterprise Plus dostępna jest wyłącznie u wyselekcjonowanych dealerów, którzy wiedzą jak działa produkt i potrafią doradzić w jego prawidłowej aktywacji. Zapraszamy do kontaktu z kadrą IRONSKY, która posiada wyszkolonych przez DJI inżynierów sprzedaży DJI, dzięki czemu Twój dron wyląduje w bezpiecznych i pewnych rękach. Przygotujemy ofertę i poinstruujemy o dalszych działaniach.
☎ 503 503 517 Sklep – [email protected]
☎ 517 514 510 Mikołaj, Inżynier sprzedaży DJI – [email protected]
☎ 519 410 610 Darek, Instruktor – [email protected]
☎ 663 944 151 Kuba, Instruktor – [email protected]
Zobacz ubezpieczenia DJI Care w sklepie
Jakie drony i kamery objęte są usługą DJI Care Enterprise?
FAQ – najczęstsze pytania dotyczące DJI Care Enterprise
DJI Care Enterprise to plan obsługi posprzedażowej zaprojektowany specjalnie dla produktów DJI Enterprise, pozwalający latać ze spokojem ducha, bez obawy o przypadkowe uszkodzenia. DJI Care Enterprise oferuje trzy pakiety, które zapewniają dostosowane i kompleksowe usługi dostosowane do Twoich potrzeb:
DJI Care Enterprise Basic
W przypadku przypadkowego uszkodzenia produktów DJI Enterprise podczas normalnego użytkowania i działania w okresie objętym gwarancją oferowane są dwie wymiany, a każda wymiana kosztuje niewielka dodatkowa opłata. DJI ma prawo wymagać od Ciebie odesłania takich komponentów lub odrzucenia Twojego zgłoszenia serwisowego DJI Care Enterprise
DJI Care Enterprise Plus
W przypadku przypadkowego uszkodzenia produktów DJI Enterprise podczas normalnego użytkowania i działania w okresie objętym gwarancją, bezpłatna naprawa lub wymiana usługa jest dostępna, pod warunkiem, że całkowita suma ubezpieczenia jest wystarczająca do odliczenia opłaty odpowiadającej kosztowi oceny szkody. Wspólny zasięg można rozszerzyć na inne urządzenia DJI Enterprise powiązane z DJI Care Enterprise Plus w ciągu 30 dni kalendarzowych od pierwszej aktywacji i powiązania.
DJI Care Enterprise Basic (plan 2-letni)
W przypadku przypadkowego uszkodzenia produktów DJI Enterprise podczas normalnego użytkowania i działania w okresie objętym gwarancją oferowane są maksymalnie cztery wymiany po uiszczeniu określonej opłaty za usługę wymiany. Dodatkowo udzielana jest oficjalna gwarancja na objęte komponenty w okresie ważności planu serwisowego.
DJI Care Enterprise Basic
12-miesięczny okres świadczenia usługi rozpoczyna się o godzinie 0:00 w dniu rozpoczęcia i kończy o godzinie 24:00 w dniu wygaśnięcia, zgodnie z umową serwisową.
DJI Care Enterprise Plus
12-miesięczny okres świadczenia usługi rozpoczyna się o godzinie 0:00 w dniu rozpoczęcia i kończy o godzinie 24:00 w dniu wygaśnięcia, zgodnie z umową serwisową.
DJI Care Enterprise Basic (plan 2-letni)
24-miesięczny okres świadczenia usługi rozpoczyna się o godzinie 0:00 w dniu rozpoczęcia i wygasa o godzinie 24:00 w dniu wygaśnięcia, zgodnie z umową serwisową.
* Nawet jeśli korzyści Twojego DJI Care Enterprise zostały już wykorzystane przed wygaśnięciem, odnowiony plan usług DJI Care Enterprise nie zacznie obowiązywać wcześniej.
Plany usług są dostępne w USA, Kanadzie, Wielkiej Brytanii, krajach UE, Szwajcarii, Norwegii, Liechtensteinie, Islandii, Serbii, Monako, Australii, Japonii, Korei Południowej, Meksyku, Hongkongu i Chinach kontynentalnych.
Obsługiwane regiony i wersja planu usług mogą się nieznacznie różnić w przypadku niektórych modeli.
Produkty obsługiwane przez DJI Care Enterprise Basic to: Matrice 300 RTK, Phantom 4 RTK, P4 Multispectral, Mavic 2 Enterprise series, Mavic 2 Enterprise Advanced, M2EA RTK Module, Zenmuse H20, Zenmuse H20T, Zenmuse P1, Zenmuse L1, Zenmuse H20N, Matrice 30, Matrice 30T, DJI Mavic 3E, DJI Mavic 3T, DJI Maivc 3M, Matrice 350 RTK i Zenmuse L2.
Produkty obsługiwane przez DJI Care Enterprise Plus to: Matrice 300 RTK, Phantom 4 RTK, P4 Multispectral, Mavic 2 Enterprise series, Mavic 2 Enterprise Advanced, M2EA RTK Module, Zenmuse H20, Zenmuse H20T, Zenmuse P1, Zenmuse L1, Zenmuse H20N, Matrice 30, Matrice 30T, DJI Mavic 3E, DJI Mavic 3T, DJI Maivc 3M, Matrice 350 RTK, Matrice 30T Dock Version i Zenmuse L2.
Produkty obsługiwane przez DJI Care Enterprise Basic (plan 2-letni) to: DJI Mavic 3E, DJI Mavic 3T, DJI Maivc 3M, Matrice 350 RTK i Zenmuse L2.
Poniżej przedstawiono zakres usługi wymiany świadczonej przez DJI Care Enterprise Basic, DJI Care Enterprise Basic (plan 2-letni) oraz zakres usługi naprawy świadczonej przez DJI Care Enterprise Plus: (
1)Matrice 200 (Matrice 200 V2), Matrice 600 Pro: korpus samolotu i śmigła;
(2) Matrice 210, Matrice 210 RTK: korpus drona, śmigła, zewnętrzny GPS, pojedyncze złącze przegubu skierowanego w górę i podwójne złącze przegubu skierowanego w dół;
(3) Matrice 210 V2, Matrice 210 RTK V2: korpus drona, śmigła, pojedyncze złącze przegubu skierowanego w górę i podwójne złącze przegubu skierowanego w dół;
(4) Matrice 300 RTK: korpus statku powietrznego, śmigła, pojedyncze złącze przegubu skierowanego w górę, pojedyncze złącze przegubu skierowanego w dół i podwójne złącza przegubu skierowanego w dół;
(5) Phantom 4 RTK, P4 Multispectral: korpus drona, gimbal, akumulator i śmigła;
(6) Seria Mavic 2 Enterprise: korpus drona, związany gimbal i kamera, akumulator i śmigła;
(7) Zenmuse X5S, Zenmuse Z30, Zenmuse XT S, Zenmuse XT, Zenmuse XT2, Zenmuse H20, Zenmuse H20T, Zenmuse P1, Zenmuse H20N: gimbal i kamera (w tym obiektyw);
(8) Mavic 2 Enterprise Advanced: korpus drona, gimbal i kamera, akumulator, śmigła, reflektor M2EA, głośnik M2EA i sygnalizator M2EA;
(9) Moduł M2EA RTK: moduł M2EA RTK;
(10) Zenmuse L1, Zenmuse L2: gimbal, lidar, kamera i precyzyjny moduł nawigacji inercyjnej;
(11) Matrice 30, Matrice 30T: korpus drona, związany gimbal i kamera, śmigła, RC Plus i inteligentna stacja akumulatorów;
(12) DJI Mavic 3E, DJI Mavic 3T: korpus drona, związany gimbal i kamera, akumulator, śmigła i DJI RC Pro Enterprise;
(13) DJI Mavic 3M: korpus drona, związany gimbal i kamera, akumulator, śmigła, DJI RC Pro Enterprise i moduł RTK;
(14) Matrice 350 RTK: dron, śmigła, pojedyncze złącze gimbala skierowane w górę, pojedyncze złącze gimbala skierowane w dół, podwójne złącze gimbala skierowane w dół, DJI RC Plus i inteligentna stacja akumulatorów (dwa akumulatory można wymienić bezpłatnie w ciągu jednego roku, jeśli DJI Care Enterprise Plus jest kupowany i związany);
(15) Wersja dokująca Matrice 30T: korpus drona, związany gimbal i kamera oraz śmigła.
Ilość objętych komponentów wymienionych powyżej: śmigło (para) x2, inne komponenty x1.
Poniżej przedstawiono zakres oficjalnego serwisu gwarancyjnego DJI Care Enterprise Basic i DJI Care Enterprise Basic (plan 2-letni):
(1)Matrice 200, Matrice 200 V2: korpus drona, system kontrolera lotu, moduł FPV, układ napędowy ( z wyłączeniem śmigieł i płyt montażowych śmigieł);
(2) Matrice 210: korpus statku powietrznego, system kontrolera lotu, moduł FPV, układ napędowy (bez śmigieł i płyt montażowych śmigieł), zestaw GPS (bez wspornika montażowego), pojedyncze skierowane do góry złącze gimbala i podwójne skierowane do dołu złącza gimbala;
(3) Matrice 210 RTK: korpus statku powietrznego, system kontrolera lotu, moduł FPV, układ napędowy (bez śmigieł i płyt montażowych śmigieł), antena D-RTK, procesor D-RTK, zestaw GPS (bez wspornika montażowego), pojedyncze złącze przegubu skierowanego w górę i podwójne złącza gimbala skierowane w dół;
(4) Matrice 210 V2: korpus statku powietrznego, system kontrolera lotu, moduł FPV, układ napędowy (z wyłączeniem śmigieł i płyt montażowych śmigieł), pojedyncze złącze przegubu skierowanego w górę i podwójne złącza przegubu skierowanego w dół;
(5) Matrice 210 RTK V2: korpus drona, system kontrolera lotu, moduł FPV, układ napędowy (bez śmigieł i płyt montażowych śmigła), antena D-RTK 2 (bez wspornika montażowego), pojedyncze złącze przegubu skierowanego w górę i podwójne złącza przegubu skierowanego w dół ;
(6) Matrice 300 RTK: korpus statku powietrznego, system kontrolera lotu, układ napędowy (z wyłączeniem śmigieł) i antena (antena nadawcza i antena D-RTK), pojedyncze złącze przegubu skierowanego w górę, pojedyncze złącze przegubu skierowanego w dół i podwójne złącza przegubu skierowanego w dół;
(7) Phantom 4 RTK, P4 Multispectral: korpus statku powietrznego, gimbal i kamera, system wizyjny i układ napędowy (z wyłączeniem śmigieł);
(8) Seria Mavic 2 Enterprise: główny kontroler, system wizyjny, gimbal i kamera oraz układ napędowy (z wyłączeniem śmigieł);
(9) Zenmuse Z30, Zenmuse X5S, Zenmuse H20, Zenmuse H20T, Zenmuse P1, Zenmuse H20N: gimbal i kamera (w tym obiektyw) (Obiektyw: wydłużony tylko okres gwarancji, zamiast liczby przesłon obiektywu);
(10) Mavic 2 Enterprise Advanced: główny kontroler, system wizyjny, gimbal i kamera, układ napędowy (z wyłączeniem śmigieł), M2EA Spotlight, M2EA Speaker i M2EA Beacon;
(11) Moduł M2EA RTK: moduł M2EA RTK;
(12) Zenmuse L1: gimbal, lidar, kamera i precyzyjny moduł nawigacji inercyjnej;
(13) Matrice M30, Matrice M30T: korpus drona, związany gimbal i kamera, system kontrolera lotu, układ napędowy (z wyłączeniem śmigieł), anteny (antena transmisyjna i antena D-RTK), DJI RC Plus i inteligentna stacja akumulatorów;
(14) DJI Mavic 3E: główny kontroler, system wizyjny, gimbal i kamera, układ napędowy (z wyłączeniem śmigieł) i DJI RC Pro Enterprise (obiektyw: przedłużony tylko okres gwarancji, zamiast liczby przesłon obiektywu);
(15) DJI Mavic 3T: główny kontroler, system wizyjny, gimbal i kamera, układ napędowy (bez śmigieł) oraz DJI RC Pro Enterprise;
(16) DJI Mavic 3M: główny kontroler, system wizyjny, gimbal i kamera, układ napędowy (z wyłączeniem śmigieł), DJI RC Pro Enterprise i moduł RTK (obiektyw: przedłużony tylko okres gwarancji, zamiast liczby przesłon obiektywu) ;
(17) Matrice 350 RTK: korpus drona, system kontrolera lotu, układ napędowy (z wyłączeniem śmigieł) i antena (antena nadawcza i antena D-RTK), pojedyncze złącze przegubu skierowanego w górę, pojedyncze złącze przegubu skierowanego w dół, podwójne złącze przegubu skierowanego w dół, DJI RC Plus oraz Inteligentna Stacja Baterii;
(18)Zenmuse L2: gimbal, lidar, kamera i moduł nawigacji inercyjnej o wysokiej precyzji (obiektyw: przedłużony tylko okres gwarancji, a nie liczba przesłon obiektywu).
Uwagi:
(1)Proszę odesłać objęte gwarancją komponenty wymienione powyżej. W przeciwnym razie DJI ma prawo zażądać od Ciebie odesłania takich komponentów lub odrzucić Twoje zgłoszenie serwisowe DJI Care Enterprise. Żaden komponent, który nie zostanie odesłany, nie będzie objęty usługami DJI Care Enterprise. Proszę nie odsyłać żadnych komponentów osobno lub komponentów, które nie są standardowo dostarczane przez DJI. DJI ma prawo odrzucić Twoje zgłoszenie serwisowe DJI Care Enterprise, jeśli odeślesz komponenty osobno lub komponenty, które nie są standardowo dostarczane przez DJI. Prosimy nie odsyłać ładowarki ani innych części, które nie są objęte gwarancją. Wszelkie związane z tym wydatki, a także ryzyko i odpowiedzialność powstałe w wyniku takiego działania będą ponoszone wyłącznie przez Ciebie.
(2) W przypadku modeli dronów zawierających części zawierające baterię możesz zdecydować, czy odesłać baterię, jeśli działa normalnie. Jeśli odeślesz baterię, DJI dostarczy Ci nową w ramach usługi wymiany; jeśli bateria nie zostanie odesłana, DJI nie zapewni wymiany baterii w trakcie serwisu. Jeśli Twoja firma kurierska odmówi dostarczenia baterii ze względu na jej poważnie uszkodzony stan, możesz skontaktować się z DJI i udostępnić zdjęcia lub filmy przedstawiające baterię bez konieczności odsyłania uszkodzonej baterii. Po weryfikacji DJI dostarczy Ci nową baterię jako zamiennik produktu.
(1) Opłata za wymianę i kwota ochrony W przypadku usługi DJI Care Enterprise Basic lub DJI Care Enterprise Basic (plan 2-letni) należy uiścić niewielką opłatę zastępczą. Aby uzyskać więcej informacji na temat opłaty zastępczej, < kliknij tutaj >.
W przypadku DJI Care Enterprise Plus nie będziesz musiał ponosić żadnych dodatkowych opłat, jeśli koszt wymiany mieści się w kwocie ubezpieczenia. < kliknij tutaj >, aby uzyskać więcej informacji na temat kwoty ubezpieczenia.
Jeżeli saldo kwoty ubezpieczenia jest niewystarczające do uiszczenia opłaty za naprawę lub wymianę, konieczne będzie uzupełnienie nadwyżki, aby móc korzystać z usługi naprawy lub wymiany.
(2) Opłaty za wysyłkę i podatki Wszelkie opłaty za wysyłkę w obie strony poniesione w kraju lub regionie, dla którego chcesz skorzystać z usługi DJI Care Enterprise, zostaną pokryte przez DJI. Jeśli chcesz odesłać swój produkt za granicę lub między regionami, musisz najpierw uzyskać zgodę DJI, a wszelkie opłaty, odprawy celne, koszty wysyłki i inne zostaną poniesione przez Ciebie. DJI ma prawo odmówić świadczenia tej usługi, jeśli którekolwiek z powyższych kryteriów nie zostanie spełnione.
- DJI Care Enterprise obejmuje DJI Care Enterprise Basic, DJI Care Enterprise Basic (plan 2-letni) i DJI Care Enterprise Plus. Możesz wybrać jeden w zależności od potrzeb.
Kup i zwiąż DJI Care Enterprise, jeśli Twoje urządzenie DJI Enterprise spełnia którykolwiek z poniższych warunków:
① Urządzenie DJI Enterprise jest fabrycznie nowe i nieaktywowane;
② Urządzenie DJI Enterprise zostało aktywowane krócej niż 72 godziny;
③ Minęło mniej niż 72 godziny od naprawy urządzenia DJI Enterprise w oficjalnym centrum serwisowym DJI.Uwaga: Jeśli Twój produkt jest objęty gwarancją, nagraj film zgodnie z < samouczkiem dotyczącym weryfikacji wideo DJI Care Enterprise> i prześlij go do chmury lub platformy wideo. Po przesłaniu filmu zapoznaj się z szablonem wniosku o weryfikację wideo i wyślij wiadomość e-mail na adres [email protected]. Sprawdzimy film i odpowiemy na Twój e-mail w ciągu 1–3 dni roboczych. Po przejściu weryfikacji i otrzymaniu powiadomienia o zakupie możesz kupić i związać DJI Care Enterprise w ciągu 72 godzin.2. Możesz odnowić DJI Care Enterprise Basic, jeśli spełnisz wszystkie następujące warunki:
(1) zakupiono DJI Care Enterprise Basic lub DJI Care Enterprise Basic (plan 2-letni), a całkowity czas zakupionej i związanej usługi nie przekracza 2 lat;
(2) Zakupiona licencja DJI Care Enterprise nie wygasła jeszcze lub wygasła w ciągu 15 dni.3. Możesz odnowić DJI Care Enterprise Plus, jeśli spełnisz wszystkie następujące warunki:
(1) zakupiono DJI Care Enterprise Plus, a całkowity czas trwania zakupionej i związanej usługi nie przekracza 2 lat;
(2) Zakupiona licencja DJI Care Enterprise nie wygasła jeszcze lub wygasła w ciągu 15 dni.
Jeśli kupiłeś kod aktywacyjny DJI Care Enterprise, musisz aktywować i powiązać plan serwisowy ze swoim urządzeniem za pomocą kodu aktywacyjnego na < oficjalnej stronie DJI >.
Jeśli zakupiłeś automatycznie aktywowany pakiet DJI Care Enterprise, w aplikacji aktywacyjnej urządzenia pojawi się strona aktywacyjna, na której będziesz musiał się zarejestrować oraz dokończyć proces aktywacji i wiązania. Jeśli odnowisz DJI Care Enterprise w DJI Store, plan odnowienia usługi zostanie automatycznie powiązany z Twoim urządzeniem bez konieczności wykonywania dodatkowych operacji. Po aktywacji możesz przejść do strony zapytań online < DJI Status Check >, aby sprawdzić status usługi.
W ramach DJI Care Enterprise Basic i DJI Care Enterprise Basic (plan 2-letni) nie można udostępniać liczby wymian dla wielu dronów lub ładunków.
Jeśli kupiłeś DJI Care Enterprise Plus z kilkoma produktami DJI Enterprise, w ciągu 30 dni kalendarzowych od pierwszej aktywacji i powiązania możesz zdecydować, czy chcesz dzielić kwoty ubezpieczenia.
Jeśli zdecydujesz się udostępnić kwotę ubezpieczenia, odnowiona ochrona DJI Care Enterprise Plus zostanie udostępniona automatycznie.
Kwoty ubezpieczenia nie mogą być dzielone w żadnym innym przypadku, w tym między innymi w następujących scenariuszach:
(1) Kwota ubezpieczenia DJI Care Enterprise Plus nie może być dzielona z innymi produktami DJI Enterprise, dla których nie zakupiono żadnego DJI Care Enterprise Plus.
(2) Kwota ubezpieczenia DJI Care Enterprise Plus dla pierwszego wiązania nie może być dzielona z kwotą ubezpieczenia odnowionego DJI Care Enterprise Plus.
Jeśli kupiłeś i związałeś DJI Care Enterprise Basic lub DJI Care Enterprise Basic (plan 2-letni), możesz ubiegać się o usługę DJI Care Express, pod warunkiem, że Twój plan serwisowy jest nadal ważny i pozostał co najmniej jeden zamiennik. W przypadku jakiegokolwiek uszkodzenia produktu Enterprise podczas normalnej pracy w okresie objętym gwarancją, po złożeniu wniosku o naprawę zgodnie z odpowiednią procedurą, DJI wyśle Ci natychmiast po zakupie zupełnie nowy lub równoważny fabrycznie nowym produktom pod względem wydajności i niezawodności. otrzymania uszkodzonego produktu.
DJI Care Express obsługuje Phantom 4 RTK, M300 RTK, Zenmuse H20, Zenmuse H20T, Zenmuse P1, Zenmuse L1, Zenmuse H20N, Matrice 30, Matrice 30T, DJI Mavic 3E, DJI Mavic 3T, DJI Mavic 3M, Matrice 350 RTK i Zenmuse L2.
Następujące produkty mogą korzystać ze standardowej usługi serwisowej po zakupie i powiązaniu DJI Care Enterprise Basic: Matrice 30, Matrice 30T, DJI Mavic 3E, DJI Mavic 3T i DJI Mavic 3M.
Następujące produkty mogą korzystać z dwóch standardowych usług serwisowych w przypadku zakupu i korzystania z DJI Care Enterprise Basic (plan 2-letni): DJI Mavic 3E, DJI Mavic 3T i DJI Mavic 3M.
Następujące produkty mogą korzystać ze standardowej usługi serwisowej po zakupie i powiązaniu DJI Care Enterprise Plus: Matrice 30, Matrice 30T, DJI Mavic 3E, DJI Mavic 3T, DJI Mavic 3M, Matrice 350 RTK i Matrice 30T Dock Version.
* Jednorazowa konserwacja podstawowa w Japonii i usługa konserwacji nie jest dostępna w Hongkongu (SAR), Korei Południowej i Meksyku.
Możesz skontaktować się z dealerami lub odwiedzić oficjalną stronę DJI i wypełnić wniosek serwisowy DJI Care Factory w sekcji FAQ dotyczące usług konserwacyjnych na stronie <Zlecenie serwisowe i zapytanie , aby uzyskać kod serwisowy. Następnie złóż wniosek o konserwację na stronie Usługa konserwacji.
Z bezpłatnej usługi serwisowej można korzystać w okresie objętym planem serwisowym DJI Care Enterprise. Możesz odwiedzić stronę <Plany serwisowe >, aby sprawdzić ważność swojego DJI Care Enterprise.
W przypadku objętych usługą części i metod konserwacji w ramach standardowej usługi serwisowej DJI zastrzega sobie prawo do ostatecznej interpretacji.
Nie, te pakiety nie podlegają odliczeniu.
W ramach DJI Care Enterprise nie jest dostępna żadna globalna gwarancja.
W przypadku uszkodzeń objętych warunkami Twojego urządzenia DJI Enterprise, możesz udać się na stronę usług naprawczych DJI i złożyć < Zlecenie naprawy online >.
Po otrzymaniu zgłoszenia naprawy wyślij swoje urządzenie DJI Enterprise do wyznaczonego centrum napraw. Przesyłane elementy podlegają zakresowi określonemu w umowie serwisowej zakupionej usługi DJI Care Enterprise.
W przypadku uszkodzenia przez wodę możesz skorzystać z wymiany lub naprawy zawartej w DJI Care Enterprise. Aby uzyskać więcej informacji, zapoznaj się z treścią określoną w umowie serwisowej dla Twojego DJI Care Enterprise.
Jeżeli numer seryjny ulegnie zmianie podczas naprawy lub wymiany, zostanie on zaktualizowany w systemie i nie będzie to miało żadnego wpływu na przyszłe usługi. Okres ochrony nie zostanie przeliczony i będzie podlegał umowie serwisowej.
- Czym jest usługa ubezpieczenia DJI Care Flyaway?
Ubezpieczenie DJI Care Flyaway to usługa świadczona w ramach DJI Care Enterprise Plus. Jeśli Twój dron odleciał z powodu wypadku w okresie ważności DJI Care Enterprise Plus, możesz otrzymać od DJI dobrze działający produkt po przejściu procedury serwisowej i uiszczeniu opłaty za usługę.Obsługiwany plan serwisowy: DJI Care Enterprise Plus
Liczba wymian: Raz w roku
Opłata za wymianę Flyaway: Aby skorzystać z usługi Flyaway Coverage, należy uiścić opłatę zastępczą. Kliknij<tutaj> ,aby zobaczyć opłatę za wymianę.
Obsługiwane produkty: Matrice 30, Matrice 30T, Mavic 3E, Mavic 3T i Mavic 3M* Jeśli zdecydujesz się skorzystać z usługi Flyaway Coverage, DJI zapewni produkt zamienny tego samego modelu co Twój, a produkt zamienny będzie fabrycznie nowy lub równoważny nowemu produktowi pod względem wydajności i niezawodności.
* Możesz kliknąć<tutaj>, abysprawdzić pozostałe godziny korzystania z usługi Flyaway Coverage.2. Jak działa ubezpieczenie DJI Care Flyaway?
Powiązanie konta DJI i pilota:
Jeśli zakupiony produkt jest objęty usługą DJI Care Flyaway Coverage, powiąż konto aplikacji i pilota z dronem, korzystając z najnowszej wersji DJI Pilot 2.Metoda powiązania:
W przypadku zupełnie nowego i nieaktywowanego produktu, postępuj zgodnie z instrukcjami powiązania wyświetlanymi na ekranie w DJI Pilot 2 podczas aktywacji.
Jeśli Twój produkt został aktywowany, zakończ wiązanie w sekcji „Zarządzanie urządzeniami” DJI Pilot 2.Zapytanie o informacje o powiązaniach:
Po pomyślnym powiązaniu możesz sprawdzić informacje o powiązaniach w sekcji Zarządzanie urządzeniami w DJI Pilot 2.Aby powiązać swój dron i pilota lub aby wykonać operację rozłączenia, zapoznaj się z< tym artykułem >3. Jaki jest cel powiązania konta i pilota wymaganego w ramach usługi DJI Care Flyaway Coverage?
Aby mieć pewność, że Twój dron będzie mógł korzystać z usługi Flyaway zapewnianej przez DJI Care Enterprise Plus, konto i pilot muszą być powiązane z dronem:
· Powiązanie statku powietrznego z kontem DJI oznacza, że właściciel konta jest właścicielem samolot.
· Powiązanie statku powietrznego z pilotem zdalnego sterowania rejestruje relację łączącą pomiędzy statkiem powietrznym a pilotem.
Jeśli nastąpi lot, tylko właściciel powiązanego konta może ubiegać się o usługę pokrycia lotu i wygenerować raport z lotu za pomocą powiązanego pilota zdalnego sterowania, aby oznaczyć statek powietrzny jako odlatujący.
Dlatego, aby móc korzystać z usługi zasięgu Flyaway na swoim produkcie, przejdź do [Ustawienia] – [Zarządzanie urządzeniami] w aplikacji, aby wcześniej powiązać swoje konto DJI z dronem, a także powiązać pilota z pilotem samolot.W przypadku statku powietrznego, który nie jest powiązany lub powiązany lub które z nich zostało anulowane po jego wykonaniu, nie będzie można ubiegać się o odpowiednie usługi ubezpieczenia lotów.
Jeśli zdecydujesz się skorzystać z usługi Flyaway Coverage, DJI zapewni produkt zamienny tego samego modelu co Twój, a produkt zamienny będzie fabrycznie nowy lub równoważny nowemu produktowi pod względem wydajności i niezawodności.4. Jak korzystać z usługi ubezpieczenia DJI Care Flyaway?
(1) Przejdź do oficjalnej strony DJI, a następnie przejdź do Wsparcie > Zgłoszenie serwisowe i zapytanie > Usługa Flyaway i prześlij informacje o zdarzeniu związanym z przelotem;
(2) Dostarczyć zapisy lotów odlatującego statku powietrznego, aby DJI mogło ustalić, czy incydent podczas lotu spełnia wymagania ubezpieczenia DJI Care Flyaway;
(3) Wypełnij raport statku powietrznego DJI Care Flyaway, postępując zgodnie z instrukcjami. Po potwierdzeniu zgłoszenia zabrania się latania statkiem powietrznym;
(4) Uiścić opłatę;
(5) Zostanie do Ciebie wysłany samolot zastępczy.* Jeśli dron zostanie znaleziony przed uiszczeniem opłaty za usługę, możesz skontaktować się z DJI, aby anulować raport DJI Care Flyaway Aircraft, a wtedy Twój produkt będzie mógł być ponownie normalnie używany. Jeśli zapłaciłeś już opłatę za usługę, własność Twojego oryginalnego statku powietrznego zostanie przeniesiona na DJI, a raportu DJI Care Flyaway Aircraft Report nie będzie można anulować. Jeśli ponownie zdobędziesz drona, odeślij go do DJI.
Warunki i zasady korzystania z DJI Care Enterprise
Przed skorzystaniem z usługi DJI Care Enterprise prosimy o zapoznanie się z poniższymi warunkami:
1. Zostałeś poinformowany o tych warunkach i zaakceptowałeś je przed zakupem tej usługi.
2. Aby zapewnić prawidłowe korzystanie z usługi, upewnij się, że zakupiona wersja DJI Care Enterprise jest taka sama jak region, w którym zakupiłeś urządzenie.
3. Ta usługa może być powiązana wyłącznie z urządzeniami zakupionymi za pośrednictwem oficjalnych lub autoryzowanych kanałów DJI i używanymi w kraju lub regionie wybranym podczas zakupu tej usługi np. u Dealera IRONSKY.PL
4. Subskrypcję DJI Care Enterprise można przedłużyć maksymalnie na trzy lata. Każda wymiana produktu na nowy numer seryjny zostanie automatycznie powiązana z pakietem DJI Care oryginalnego produktu i będzie działać z pozostałymi korzyściami i okresem gwarancyjnym. Proszę nie kupować ponownie DJI Care Enterprise w celu uzyskania nowego produktu zamiennego. Numery seryjne Twojego produktu DJI i jego komponentów to ważne informacje, które umożliwiają korzystanie z usługi DJI Care Enterprise. Prosimy o zachowanie bezpieczeństwa informacji i nieujawnianie ich innym osobom. Ponosisz wyłączną odpowiedzialność za konsekwencje i odpowiedzialność za nieautoryzowane użycie numeru seryjnego Twojego produktu DJI i innych odpowiednich usług z nim związanych, spowodowane ujawnieniem takich informacji.
- Okres świadczenia usług
Okres świadczenia usług DJI Care Enterprise Basic lub DJI Care Enterprise Plus wynosi 12 miesięcy.
Okres objęty usługą DJI Care Enterprise Basic (plan 2-letni) wynosi 24 miesiące.
Wchodzi w życie o godzinie 0:00 w dniu rozpoczęcia i wygasa o godzinie 24:00 w dniu wygaśnięcia określonym w umowie o świadczenie usług. Możesz sprawdzić datę rozpoczęcia umowy serwisowej na < stronie internetowej planów serwisowych DJI>.2. Opis usługi
DJI Care Enterprise Basic
W przypadku przypadkowego uszkodzenia produktów DJI Enterprise podczas normalnego użytkowania i działania w okresie objętym gwarancją oferowane są dwie wymiany, a każda wymiana kosztuje niewielką dodatkową opłatę. Ponadto udzielana jest oficjalna gwarancja na objęte komponenty w okresie ważności planu serwisowego.DJI Care Enterprise Plus
W okresie serwisowym DJI Care Enterprise Plus, w przypadku przypadkowego uszkodzenia produktu DJI Enterprise podczas normalnej pracy, opłaty za naprawę i koszty robocizny poniesione w ramach kwoty ubezpieczenia zostaną pokryte przez DJI, pod warunkiem, że produkt zostanie zwrócony do DJI lub oficjalnego autoryzowanego centrum napraw DJI w okresie serwisowym.
Wszelkie opłaty za naprawę powstałe w związku z uszkodzeniami, które nie są objęte usługą DJI Care Enterprise Plus, zostaną poniesione przez Ciebie lub pokryte przez dowolną zakupioną usługę obejmującą szkody.
Dodatkowo możesz także skorzystać z usługi wymiany DJI, decydując się na odliczenie opłaty odpowiadającej opłatom za naprawę od kwoty ubezpieczenia, a następnie złożenie wniosku o naprawę zgodnie z odpowiednią procedurą i wysłanie odpowiednich komponentów z powrotem do DJI.DJI Care Enterprise Basic (plan 2-letni)
W przypadku przypadkowego uszkodzenia produktów DJI Enterprise podczas normalnego użytkowania i działania w okresie objętym gwarancją oferowane są maksymalnie cztery wymiany po uiszczeniu określonej opłaty za usługę wymiany. Dodatkowo udzielana jest oficjalna gwarancja na objęte komponenty w okresie ważności planu serwisowego.Uwagi:
(1) Dostarczone urządzenie zamienne ma taką samą wydajność i niezawodność jak nowy produkt.
(2) Dla Zenmuse XT S, Zenmuse XT i Zenmuse XT2 dostępne są wyłącznie usługi naprawy. Usługi wymiany są obecnie niedostępne dla tego urządzenia.
(3) W przypadku Matrice 350 RTK dwie baterie można wymienić bezpłatnie w ciągu jednego roku, jeśli zakupiono i zabezpieczono DJI Care Enterprise Plus.
(4) Z bezpłatnej usługi serwisowej można korzystać w okresie objętym planem serwisowym DJI Care Enterprise.
Następujące produkty mogą korzystać ze standardowej usługi serwisowej po zakupie i powiązaniu DJI Care Enterprise Basic: Matrice 30, Matrice 30T, DJI Mavic 3E, DJI Mavic 3T i DJI Mavic 3M.
Następujące produkty mogą korzystać z dwóch standardowych usług serwisowych w przypadku zakupu i korzystania z DJI Care Enterprise Basic (plan 2-letni): DJI Mavic 3E, DJI Mavic 3T i DJI Mavic 3M.
Następujące produkty mogą korzystać ze standardowej usługi serwisowej po zakupie i powiązaniu DJI Care Enterprise Plus: Matrice 30, Matrice 30T, DJI Mavic 3E, DJI Mavic 3T i DJI Mavic 3M, Matrice 350 RTK i Matrice 30T Dock Version.
* Jednorazowa konserwacja podstawowa w Japonii i usługa konserwacji nie jest dostępna w Hongkongu (SAR), Korei Południowej i Meksyku.
W przypadku objętych usługą części i metod konserwacji w ramach standardowej usługi serwisowej DJI zastrzega sobie prawo do ostatecznej interpretacji.3. Komponenty objęte zakresem usługi wymiany świadczonej przez DJI Care Enterprise Basic, DJI Care Enterprise Basic (plan 2-letni) oraz zakres usługi naprawy świadczonej przez DJI Care Enterprise Plus przedstawiono poniżej: (
1) Matrice 200 (Matrice 200 V2), Matrice 600 Pro: korpus samolotu i śmigła;
(2) Matrice 210, Matrice 210 RTK: korpus drona, śmigła, zewnętrzny GPS, pojedyncze złącze przegubu skierowanego w górę i podwójne złącze przegubu skierowanego w dół;
(3) Matrice 210 V2, Matrice 210 RTK V2: korpus drona, śmigła, pojedyncze złącze przegubu skierowanego w górę i podwójne złącze przegubu skierowanego w dół;
(4) Matrice 300 RTK: korpus statku powietrznego, śmigła, pojedyncze złącze przegubu skierowanego w górę, pojedyncze złącze przegubu skierowanego w dół i podwójne złącza przegubu skierowanego w dół;
(5) Phantom 4 RTK, P4 Multispectral: korpus drona, gimbal, akumulator i śmigła;
(6) Seria Mavic 2 Enterprise: korpus drona, związany gimbal i kamera, akumulator i śmigła;
(7) Zenmuse X5S, Zenmuse Z30, Zenmuse XT S, Zenmuse XT, Zenmuse XT2, Zenmuse H20, Zenmuse H20T, Zenmuse P1, Zenmuse H20N: gimbal i kamera (w tym obiektyw);
(8) Mavic 2 Enterprise Advanced: korpus drona, gimbal i kamera, akumulator, śmigła, reflektor M2EA, głośnik M2EA i sygnalizator M2EA;
(9) Moduł M2EA RTK: moduł M2EA RTK;
(10) Zenmuse L1, Zenmuse L2: gimbal, lidar, kamera i precyzyjny moduł nawigacji inercyjnej;
(11) Matrice 30, Matrice 30T: korpus drona, związany gimbal i kamera, śmigła, DJI RC Plus i inteligentna stacja akumulatorów;
(12) DJI Mavic 3E, DJI Mavic 3T: korpus drona, związany gimbal i kamera, akumulator, śmigła i DJI RC Pro Enterprise;
(13) DJI Mavic 3M: korpus drona, związany gimbal i kamera, akumulator, śmigła, DJI RC Pro Enterprise i moduł RTK;
(14) Matrice 350 RTK: dron, śmigła, pojedyncze złącze gimbala skierowane w górę, pojedyncze złącze gimbala skierowane w dół, podwójne złącze gimbala skierowane w dół, DJI RC Plus i inteligentna stacja akumulatorów (dwa akumulatory można wymienić bezpłatnie w ciągu jednego roku, jeśli DJI Care Enterprise Plus jest kupowany i związany);
(15) Wersja dokująca Matrice 30T: korpus drona, związany gimbal i kamera oraz śmigła.Ilość objętych komponentów wymienionych powyżej: śmigło (para) x2, inne komponenty x1.
Poniżej przedstawiono zakres oficjalnego serwisu gwarancyjnego DJI Care Enterprise Basic i DJI Care Enterprise Basic (plan 2-letni):
(1)Matrice 200, Matrice 200 V2: korpus drona, system kontrolera lotu, moduł FPV, układ napędowy ( z wyłączeniem śmigieł i płyt montażowych śmigieł);
(2) Matrice 210: korpus statku powietrznego, system kontrolera lotu, moduł FPV, układ napędowy (bez śmigieł i płyt montażowych śmigieł), zestaw GPS (bez wspornika montażowego), pojedyncze złącze skierowane w górę i podwójne złącze gimbala skierowane w dół;
(3) Matrice 210 RTK: korpus statku powietrznego, system kontrolera lotu, moduł FPV, układ napędowy (bez śmigieł i płyt montażowych śmigieł), antena D-RTK, procesor D-RTK, zestaw GPS (bez wspornika montażowego), pojedyncze złącze przegubu skierowanego w górę i podwójne złącza gimbala skierowane w dół;
(4) Matrice 210 V2: korpus statku powietrznego, system kontrolera lotu, moduł FPV, układ napędowy (z wyłączeniem śmigieł i płyt montażowych śmigieł), pojedyncze skierowane w górę złącze przegubu Cardana i podwójne skierowane w dół złącze przegubu Cardana;
(5) Matrice 210 RTK V2: korpus drona, system kontrolera lotu, moduł FPV, układ napędowy (bez śmigieł i płyt montażowych śmigieł), antena D-RTK 2 (bez wspornika montażowego), pojedyncze złącze przegubu skierowanego w górę i podwójne złącza przegubu skierowanego w dół ;
(6) Matrice 300 RTK: korpus statku powietrznego, system kontrolera lotu, układ napędowy (z wyłączeniem śmigieł) i antena (antena nadawcza i antena D-RTK), pojedyncze złącze przegubu skierowanego w górę, pojedyncze złącze przegubu skierowanego w dół i podwójne złącza przegubu skierowanego w dół;
(7) Phantom 4 RTK, P4 Multispectral: korpus statku powietrznego, gimbal i kamera, system wizyjny i układ napędowy (z wyłączeniem śmigieł);
(8) Seria Mavic 2 Enterprise: główny kontroler, system wizyjny, gimbal i kamera oraz układ napędowy (z wyłączeniem śmigieł);
(9) Zenmuse Z30, Zenmuse X5S, Zenmuse H20, Zenmuse H20T, Zenmuse P1, Zenmuse H20N: gimbal i kamera (w tym obiektyw) (Obiektyw: wydłużony tylko okres gwarancji, zamiast liczby przesłon obiektywu);
(10) Mavic 2 Enterprise Advanced: główny kontroler, system wizyjny, gimbal i kamera oraz układ napędowy (z wyłączeniem śmigieł), M2EA Spotlight, M2EA Speaker i M2EA Beacon;
(11) Moduł M2EA RTK: moduł M2EA RTK;
(12) Zenmuse L1: gimbal, lidar, kamera i precyzyjny moduł nawigacji inercyjnej;
(13) Matrice 30, Matrice 30T: korpus drona, związany gimbal i kamera, system kontrolera lotu, układ napędowy (z wyłączeniem śmigieł), anteny (antena transmisyjna i antena D-RTK), DJI RC Plus i inteligentna stacja akumulatorów;
(14) DJI Mavic 3E: główny kontroler, system wizyjny, gimbal i kamera, układ napędowy (z wyłączeniem śmigieł) i DJI RC Pro Enterprise (obiektyw: przedłużony tylko okres gwarancji, zamiast liczby przesłon obiektywu);
(15) DJI Mavic 3T: główny kontroler, system wizyjny, gimbal i kamera, układ napędowy (bez śmigieł) oraz DJI RC Pro Enterprise;
(16) DJI Mavic 3M: główny kontroler, system wizyjny, gimbal i kamera, układ napędowy (z wyłączeniem śmigieł), DJI RC Pro Enterprise i moduł RTK (obiektyw: przedłużony tylko okres gwarancji, zamiast liczby przesłon obiektywu) ;
(17) Matrice 350 RTK: korpus drona, system kontrolera lotu, układ napędowy (z wyłączeniem śmigieł) i antena (antena nadawcza i antena D-RTK), pojedyncze złącze przegubu skierowanego w górę, pojedyncze złącze przegubu skierowanego w dół, podwójne złącze przegubu skierowanego w dół, DJI RC Plus oraz inteligentna stacja akumulatorowa;
(18)Zenmuse L2: gimbal, lidar, kamera i moduł nawigacji inercyjnej o wysokiej precyzji (obiektyw: przedłużony tylko okres gwarancji, a nie liczba przesłon obiektywu).Uwagi:
(1)Proszę odesłać objęte gwarancją komponenty wymienione powyżej.W przeciwnym razie DJI ma prawo zażądać od Ciebie odesłania takich komponentów lub odrzucić Twoje zgłoszenie serwisowe DJI Care Enterprise. Żaden komponent, który nie zostanie odesłany, nie będzie objęty usługami DJI Care Enterprise. Proszę nie odsyłać żadnych komponentów osobno lub komponentów, które nie są standardowo dostarczane przez DJI, w tym między innymi śmigła, akumulatora, zewnętrznego GPS, pojedynczego złącza gimbala skierowanego w górę, podwójnego złącza gimbala skierowanego w dół i pojedynczego obiektywu. DJI ma prawo odrzucić Twoje zgłoszenie serwisowe DJI Care Enterprise, jeśli odeślesz komponenty osobno lub komponenty, które nie są standardowo dostarczane przez DJI. Prosimy nie odsyłać ładowarki ani innych części, które nie są objęte gwarancją. Wszelkie związane z tym wydatki, a także ryzyko i odpowiedzialność powstałe w wyniku takiego działania będą ponoszone wyłącznie przez Ciebie.
(2) W przypadku modeli dronów zawierających części zawierające baterię możesz zdecydować, czy odesłać baterię, jeśli działa normalnie. Jeśli odeślesz baterię, DJI dostarczy Ci nową w ramach usługi wymiany; jeśli bateria nie zostanie odesłana, DJI nie zapewni wymiany baterii w trakcie serwisu. Jeśli Twoja firma kurierska odmówi dostarczenia baterii ze względu na jej poważnie uszkodzony stan, możesz skontaktować się z DJI i udostępnić zdjęcia lub filmy przedstawiające baterię bez konieczności odsyłania uszkodzonej baterii. Po weryfikacji DJI dostarczy Ci nową baterię jako zamiennik produktu.4. Opłaty za usługę
(1)Opłata za wymianę i kwota ochrony
Aby uzyskać szczegółowe informacje, zobacz „Ⅱ. Opłata zastępcza i kwota ochrony” Warunków.(2) Opłaty za wysyłkę i podatki
Wszelkie opłaty za przesyłkę w obie strony powstałe w kraju lub regionie, dla którego chcesz skorzystać z usługi DJI Care Enterprise, zostaną pokryte przez DJI.
Jeśli chcesz odesłać swój produkt za granicę lub między regionami, musisz najpierw uzyskać zgodę DJI, a wszelkie opłaty, odprawy celne, koszty wysyłki i inne zostaną poniesione przez Ciebie.
DJI ma prawo odmówić świadczenia tej usługi, jeśli którekolwiek z powyższych kryteriów nie zostanie spełnione.
- W przypadku usługi DJI Care Enterprise Basic lub DJI Care Enterprise Basic (plan 2-letni) należy uiścić niewielką opłatę zastępczą. Aby uzyskać więcej informacji na temat opłaty zastępczej, < kliknij tutaj >.2. W przypadku DJI Care Enterprise Plus nie będziesz musiał ponosić żadnych dodatkowych opłat, jeśli koszt wymiany mieści się w kwocie ubezpieczenia. < kliknij tutaj>, aby uzyskać więcej informacji na temat kwoty ubezpieczenia.
Jeżeli saldo kwoty ubezpieczenia jest niewystarczające do uiszczenia opłaty za naprawę lub wymianę, konieczne będzie uzupełnienie nadwyżki, aby móc korzystać z usługi naprawy lub wymiany.3. Aby skorzystać z usługi DJI Care Flyaway Coverage, będziesz musiał uiścić opłatę zastępczą. Aby uzyskać więcej informacji na temat opłaty zastępczej, < kliknij tutaj >.
DJI Care Enterprise nie obejmuje:
1. Uszkodzonych komponentów nieobjętych gwarancją.
2. Części objętych ubezpieczeniem, których całkowicie lub częściowo brakuje.
3. Komponenty, które zostały skradzione, okradzione lub wyrzucone.
4. Uszkodzenia spowodowane lotem w nieodpowiednich warunkach.
5. Uszkodzenia spowodowane umyślnie.
6. Otarcia i uszkodzenia powłoki niemające wpływu na działanie produktu.
7. Szkody powstałe w wyniku klęsk żywiołowych, wojen, działań wojennych, zamieszek, zamachów stanu, buntów i działalności terrorystycznej.
8. Szkody spowodowane użytkowaniem produktu do działań niezgodnych z prawem lub naruszających zasady użytkowania.
9. Strata pośrednia lub przewidywany zysk w jakiejkolwiek formie.
10. Żądania naprawy lub wymiany wykraczające poza okres objęty DJI Care Enterprise.
11. Dodatkowe opłaty wynikające z ulepszeń technicznych lub ulepszeń wydajności.
12. Uszkodzeń wynikających z modyfikacji niezgodnych z zaleceniami instrukcji lub użycia niekompatybilnych akumulatorów, ładowarek lub innych urządzeń wspomagających.
13. Uszkodzenia powstałe w wyniku użycia akcesoriów, baterii lub oprogramowania innych firm.
14. Uszkodzenia spowodowane nieautoryzowaną naprawą lub wymianą części.
15. Uszkodzeń powstałych na skutek modyfikacji lub demontażu produktu niezgodnego z oficjalną dokumentacją lub nieautoryzowanego przez DJI.
16. Uszkodzenia spowodowane nieprawidłową instalacją lub użytkowaniem i obsługą niezgodną z wymaganiami zawartymi w instrukcji obsługi.
17. Okoliczności określone w regulaminie świadczenia usługi prowadzące do zakończenia świadczenia usługi zastępczej w ramach DJI Care Enterprise.
18. Wszelkie procesy sądowe, arbitraż lub wydatki związane z odpowiedzialnością gwarancyjną w ramach DJI Care Enterprise.
19. Zgłoszenia serwisowe spoza regionu zakupu.
20. Obrażenia ciała lub szkody majątkowe klienta lub innego personelu spowodowane przez produkt.
- Uznaje się, że firma DJI wypełniła swoje zobowiązania wynikające z niniejszych warunków świadczenia usług, a usługa ta zostanie automatycznie zakończona w przypadku wystąpienia którejkolwiek z następujących okoliczności:
(1) Wygasa okres ubezpieczenia DJI Care Enterprise.
(2) Wszystkie usługi świadczone przez DJI Care Enterprise zostały wyczerpane.
(3) Z własnej inicjatywy złożyłeś wniosek o anulowanie usługi DJI Care Enterprise za potwierdzeniem od DJI.2. DJI może odmówić świadczenia lub zakończyć tę usługę w przypadku wystąpienia którejkolwiek z następujących okoliczności:
(1) Produkt, dla którego żądana jest usługa, nie został zakupiony za pośrednictwem oficjalnych lub autoryzowanych kanałów DJI.
(2) Wersja DJI Care Enterprise różni się od tej, w której zakupiono powiązany produkt.
(3) Zażądano usługi spoza obszaru zasięgu.
(4) Data zgłoszenia serwisowego przekracza okres obowiązywania gwarancji.
(5) Zgłoszenie serwisowe nie zostało przesłane w ramach właściwej procedury zgłoszenia serwisowego.
- Przygotowanie
(1)Przed zakupem usługi DJI Care Enterprise prosimy o uważne przeczytanie <Polityki prywatności DJI> oraz warunków Zgłoszenia naprawy online DJI. Po zakupie lub złożeniu wniosku o skorzystanie z usługi DJI Care Enterprise uznaje się, że przeczytałeś i zgodziłeś się przestrzegać niniejszej polityki prywatności oraz warunków świadczenia usługi Zgłoszenia naprawy online DJI. Oznacza to, że wyraziłeś zgodę na przekazanie DJI danych osobowych i informacji o produkcie, które wprowadziłeś do DJI, oraz upoważniłeś DJI do wykorzystania takich informacji podczas świadczenia usług. Informacje o produkcie obejmują między innymi model produktu i numer seryjny, dane dotyczące ustawień produktu, dane dotyczące operacji lotu, środowisko lotu i dane o lokalizacji.(2) Przed odesłaniem produktu w celu wymiany lub naprawy wykonaj kopię zapasową swoich danych osobowych i/lub usuń wszystkie dane zainstalowane lub zapisane w produkcie, w tym między innymi obrazy, filmy oraz zainstalowane oprogramowanie i oprogramowanie innych firm pakiety. Jeżeli nie da się usunąć takich informacji, prosimy o ich modyfikację, aby uniemożliwić uzyskanie ich innym osobom lub wyłączyć je z definicji danych osobowych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Jeśli nie usuniesz takich informacji, DJI nieuchronnie uzyska do nich dostęp podczas świadczenia usługi i może usunąć takie dane w wyniku świadczenia usługi. DJI nie ponosi odpowiedzialności za utratę lub ujawnienie danych z jakiegokolwiek produktu odesłanego do DJI lub jakiegokolwiek produktu naprawionego przez DJI.(3)Proszę nie odsyłać karty SD. Jeśli produkt wymaga odesłania, upewnij się, że wcześniej utworzono kopię zapasową i/lub usunięto dane na karcie SD. Jeśli nie usuniesz danych z karty SD, DJI nieuchronnie uzyska dostęp do danych podczas świadczenia usługi. DJI nie ponosi odpowiedzialności za utratę lub ujawnienie danych z jakiegokolwiek produktu odesłanego do DJI lub jakiegokolwiek produktu naprawionego przez DJI.2. Proces serwisowy w przypadku przypadkowego uszkodzenia produktu
Jeśli jakikolwiek produkt DJI określony w niniejszych warunkach działa nieprawidłowo lub jest uszkodzony, przejdź do < strony internetowej usług naprawczych DJI >, aby przesłać „Zgłoszenie naprawy online”. DJI oferuje na całym świecie jeden z dwóch rodzajów usług, których dostępność zależy od modelu produktu, powiązanej wersji DJI Care oraz kraju lub regionu.
(1) Zlecenie naprawy online
Rejestracja sprawy: Podczas rejestracji wybierz „Naprawa” dla rodzaju usługi. Wybierając opcję Żądanie naprawy online, musisz wysłać uszkodzony produkt do oficjalnego centrum serwisowego DJI. Gdy centrum serwisowe potwierdzi warunki Twojego produktu, możesz zdecydować, czy chcesz korzystać z DJI Care Enterprise.Odesłanie produktu: Po złożeniu wniosku o naprawę wyślij swoje urządzenie DJI Enterprise do wyznaczonego centrum napraw zgodnie z umową serwisową dotyczącą zakupionej usługi DJI Care Enterprise. Upewnij się, że zwracane produkty kwalifikują się do usługi określonej w umowie. W przeciwnym razie DJI ma prawo zażądać od Ciebie odesłania takich komponentów lub odrzucić Twoje zgłoszenie serwisowe DJI Care Enterprise.Wykrywanie uszkodzeń lub nieprawidłowego działania: Centrum serwisowe DJI wykryje uszkodzenie lub nieprawidłowe działanie Twoich produktów.
Świadczenie usług: Po potwierdzeniu, że uszkodzenie Twojego urządzenia wchodzi w zakres DJI Care Enterprise, DJI prześle Ci wycenę opłaty za naprawę. Następnie możesz zdecydować się na naprawę lub wymianę produktu:
① DJI Care Enterprise Basic lub DJI Care Enterprise Basic (plan 2-letni): Po wybraniu usługi wymiany otrzymasz arkusz wyceny wymiany. Po potwierdzeniu oferty i dokonaniu płatności DJI zorganizuje wysyłkę produktu zamiennego.
② DJI Care Enterprise Plus: Po wybraniu usługi wymiany i stwierdzeniu przez DJI, że wymiana mieści się w zakresie usługi, opłata równa kosztowi naprawy lub wymiany zostanie odjęta od kwoty ubezpieczenia. Jeżeli saldo kwoty ubezpieczenia jest niewystarczające do uiszczenia opłaty za naprawę lub wymianę, konieczne będzie uzupełnienie nadwyżki, aby móc korzystać z usługi naprawy lub wymiany. Po otrzymaniu potwierdzenia, DJI zorganizuje wysyłkę naprawionego lub zamiennego produktu.
③ Jeśli wybrałeś usługę DJI Care Enterprise, musisz odesłać oryginalny produkt do DJI, a oryginalny produkt lub części zostaną odebrane przez DJI jako dowód świadczenia usługi. Aby skorzystać z usługi wymiany, DJI nie przeprowadzi w ramach usługi żadnej analizy danych o zdarzeniach dotyczących uszkodzonego produktu.Podpisanie produktu: Po zakończeniu usługi DJI wyśle jednostkę zamienną lub naprawiony produkt, który zostanie automatycznie powiązany z DJI Care Enterprise Twojego oryginalnego produktu. Dodatkowo dziedziczony będzie okres ważności objętych usług, a także oficjalny okres gwarancji na oryginalny produkt.
Uwaga:
Jeśli chcesz skorzystać z usługi wymiany baterii świadczonej przez DJI Care Enterprise Plus dla Matrice 350 RTK, odeślij baterię razem z dronem i wybierz „Wymiana baterii DJI Care” w „Inne” w „Wypełnij opis zdarzenia” ” przy zlecaniu usługi naprawy. W ramach gwarancji DJI zapewni Ci usługę wymiany baterii, odliczając liczbę baterii na wymianę i odbierając oryginalną baterię jako dowód wykonania usługi.(2) DJI Care Express
Rejestracja sprawy i płacenie opłat za usługę: Wybierając DJI Care Express, decydujesz się na skorzystanie z usługi wymiany produktu w przypadku przypadkowego uszkodzenia i zgadzasz się, że DJI nie przeprowadzi analizy danych dla Twoich uszkodzonych produktów podczas usługi wymiany i odzyska oryginalne produkty jako dowód usługi zastępczej. Przed złożeniem sprawy należy uiścić opłatę za usługę zastępczą.Odesłanie produktu: Po przesłaniu sprawy prosimy o odesłanie wszystkich uszkodzonych komponentów produktu objętych usługą, zgodnie z umową serwisową dla DJI Care Enterprise. Jeśli nie jesteś w stanie dostarczyć odpowiednich komponentów wymaganych do usługi wymiany, DJI zastrzega sobie prawo do zażądania od Ciebie odesłania takich komponentów lub odrzucenia prośby o wymianę.
Podpisanie produktu: DJI wyśle Ci zupełnie nowy lub równoważny fabrycznie nowy produkt pod względem wydajności i niezawodności natychmiast po otrzymaniu zwróconego produktu. Jednostka zamienna zostanie automatycznie powiązana z DJI Care Enterprise Twojego oryginalnego produktu, a okres ważności objętych usług, a także oficjalny okres gwarancji oryginalnego produktu zostaną odziedziczone.
Jeśli zwrócisz swoje urządzenie zgodnie z polityką zwrotów DJI, możesz poprosić o anulowanie usługi DJI Care Enterprise.
Usługa DJI Care Enterprise nie może zostać anulowana bez zwrotu powiązanego produktu DJI lub po rozpoczęciu korzystania z usługi.
Usługi DJI Care Enterprise nie można przenieść.