DJI Care jest to usługa, która zapewnia Ci spokój, obejmująca uszkodzenia produktu DJI. DJI care jest ważna przez okres 12 miesięcy i zapewnia do dwóch pełnych zamienników za dodatkową opłatą, przez przypadkowe uszkodzenie podczas normalnego użytkowania. Za każdym razem na wniosek ,otrzymasz urządzenie zastępcze, które jest nowe lub po regeneracji całkiem sprawne.
Plan gwarancji DJI care jest dostępny oddzielnie dla Mavica, Inspire 2 Zenmuse X4S i Zenmuse X5S. DJI Care można kupić dla każdego z nich.
DJI Care można nabyć do produktu, który nie został aktywowany i uruchomiany lub do 48 godzin od zakupu sprzętu i uruchomienia. Okres ważności każdego planu gwarancyjnego DJI Care jest uzależniony od daty podanej w umowie otrzymasz je e-mailem po dokonaniu zakupu.
- Mavic Pro: Dron, gimbal, kamera, akumulator i śmigła.
- Phantom 4: Dron, gimbal, kamera i śmigła.
- Inspire 2: Dron i śmigła.
- Zenmuse X4S i Zenmuse X5S: Gimbal i kamera.
Po złożeniu wniosku o zastępczą rzecz, uszkodzoną należy wysłać do wymiany.
Gwarancja na produkt jest gwarancją napraw dostarczonych towarów przez producenta, jeśli są jakieś wady produktów DJI Care zapewnia usługę zastępczą, jeżeli szkody wynikające z przypadkowego uszkodzenia dla dronów, śmigieł lub baterii wystąpią podczas normalnego użytkowania. Nadal można korzystać ze standardowej gwarancji na produkt Dji bez kupowania DJI Care, ale DJI Care może znacznie obniżyć koszty usług. Ponadto, jeśli koszty naprawy są objęte standardową gwarancją produktu, pozostałe saldo wymiany na DJI care nie zostaną naruszone.
Nie, nie możesz. Obecnie każdy produkt kwalifikuje się do tylko jednego DJI Care. Usługa nie może być przedłużona po jej wygaśnięciu.
DJI Care jest związany z produktem poprzez S / N. Jeśli chcesz wymienić produkt, należy skontaktować się z pomocą techniczną DJI za pośrednictwem telefonu, poczty elektronicznej lub czatu na żywo. Następnie wysłać produkt do wskazanego centrum serwisowego DJI po wskazaniu przez personel DJI Pomoc. Nasz zespół przeprowadzi ocenę naprawy uszkodzeń i wyśle fakturę. Po otrzymaniu faktury, można zdecydować się naprawić lub wymienić produkt w programie DJI Care. Będziesz mógł otrzymywać jednostkę, która jest nowe lub odpowiada nowym pod względem wydajności i niezawodności, po uiszczeniu opłaty za usługę określoną w umowie DJI Care. Zastąpienie produktu w DJi Care S / N jest automatyczne.
Jeśli zakupiony produkt i “DJI Care było na DJI Store, nie trzeba ponownie wiązać usługi.
W przypadku zakupu “DJI Care” oddzielnie na DJI Store, musisz podać swój numer SN produktu według na stronie.
W przypadku zakupu “DJI Care” karty aktywacyjnej, trzeba wprowadzić kod aktywacyjny oraz numer SN produktu poprzez http://store.dji.com/dji_care_infos/active aktywować DJI Care.
Dla serii produktu Mavic, S / N można znaleźć w komorze baterii. Należy wpisać tylko S / N drona przy zakupie DJI Care.
Dla Inspire 2, S / N można znaleźć na ogonie.
Gimbal i Zenmuse X4S i X5S S / N można znaleźć na ramieniu gimbala.
Phantom 4 Pro, S / N można znaleźć w komorze baterii. Należy wpisać tylko S / N drona przy zakupie DJI Care. Zobacz na poniższych zdjęciach.
Szkody występujące gdy produkt ma kontakt z wodą jest objęty DJICare. Produkt, który został zalany może być zastąpiony w programie DJI Care.
Nie, w tej chwili, DJI Care tylko w obrębie jednego obszaru na którym zostało zakupione. Jednak obszar pokrycia może być inny niż w regionie, w którym został zakupiony dron . Na przykład, jeżeli kupiłeś drona w Chinach, można zakupić DJI Care dla USA. Można stosować tylko gwarancję w przypadku napraw gwarancyjnych w Chinach, ale można użyć DJI Care, aby wymienić swój produkt na stronie oficjalnego serwisu Dji w USA.
W tej chwili DJI Care jest dostępna tylko dla klientów z USA, Kanady, krajów Unii Europejskiej, Wielkiej Brytanii, Australii, Hong Kongu i Chinach kontynentalnych. Można sprawdzić, czy DJI Care jest dostępny w Twoim kraju na DJI Store.
Pomoc telefoniczna jest obecnie dostępna tylko w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, krajach Unii Europejskiej, Wielkiej Brytanii, Hong Kongu i Chinach kontynentalnych.
Strona do aktywacji DJI CARE
http://store.dji.com/dji_care_infos/active
Instrukcja postępowania gdy minie czas 48H od aktywacji drona
https://repair.dji.com/en/djicare/customerupload
W Naszym sklepie internetowym pod adresem https://ironsky.pl/sklep/ lub w sklepie stacjonarnym w Buku pod Poznaniem ul Słoneczna 1B